درباره ما

شرکت سازه ترمز در سال ۱۳۸۱ جهت رفع نیازهای صنعتی جامعه، سرمایه‌گذاری شده و به ثبت و بهره‌برداری رسیده است.

شرکت سازه ترمز دارای سیستم مدیریت یکپارچه پویا و فعالی است و در اولین سال تأسیس شرکت در مهرماه سال ۸۲ موفق به اخذ گواهینامه‌های کیفی از شرکت TUV NORD آلمان شد.

همچنین در راستای حفظ محیط‌زیست کارخانه و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای توانست در سال ۸۵ گواهینامه‌های ISO14001&OHSAS18001 را دریافت کند.

لازم به ذکر است که گواهینامه‌های فوق به‌صورت سالیانه با حضور ممیزین TUV NORD ممیزی و تمدید می‌شوند.

آزمایشگاه شرکت سازه ترمز یکی از کامل‌ترین آزمایشگاه‌های کشور درزمینهٔ آزمون‌های شیلنگ‌های ترمز است و آزمایشگاه مرجع در استان اصفهان است.
کارکنان کارآزموده و متخصص شرکت سازه ترمز با توجه به حساسیت فوق‌العاده شیلنگ ترمز کلیه استانداردها را در ساخت این محصولات منظور نموده و در نظر دارند کلیه آزمون‌های موردنیاز طبق استاندارد را بر روی محصولات انجام دهند.

محصولات تولیدی به دلیل اهمیت و ایمنی بالای موردنیاز آن باید دارای مواد اولیه مرغوب و استاندارد بوده و فرآیند تولید آن کاملاً تحت کنترل باشد.

درواقع شیلنگ‌های تولید شده، تنها در صورت احراز کلیه شرایط استاندارد و پاسخگویی مقتضی به آزمون‌های عملکردی استاندارد قابلیت نصب روی خودرو را پیدا خواهد کرد.
شرکت سازه ترمز افتخار دارد که درزمینهٔ تولید شیلنگ‌های هیدرولیک ترمز، فرمان و کلاچ خودرو تاکنون گام‌های موفق و مثمر ثمری برداشته است و به‌کارگیری محصولات فوق ایمنی این شرکت در خودروهای طراز اول و مرغوب کشور، همچون پژو پارس ELX، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و رانا، روآ، پیکان، سمند، پراید، تیبا و مزدا وانت نشان از درجه کیفی بالای محصولات این شرکت و اطمینان خودروسازان مطرح و مهم کشور، ازجمله ایران‌خودرو، گروه سایپا، مگا موتور و گروه صنعتی بهمن از تولیدات سازه ترمز را دارد.